duminică, 31 iulie 2011

Despre mn ....

Buna lume ... deci eu nu am inceput cu chestii siroboas de genu "ma numsc eliza shi am 12 ani ....." asa am sa fac o scurta descriere despre mn .... :
-comilaroasa
-nebuna
-isteata
-descurcareata
-alintata
-intodeauna trb sa ma impinga cineva de la spate ca sa fac cv.....
-desteapta
-anormala
-iritanta
-amuzanta
Ok ati inteles ce fel de persoana sunt ....
Eu nu prea am multe hobiuri dar unul dintre ele este viata mea acela fiind faptul ca cochetez cu poezia... Cand am fost mica am luat locl 1 la faza judeteana ,nationala shi internationala la poezie,versuri,descrieri,comentarii,compuneri,rezumate, shi asa mai departe .
Nu vreau sa credeti ca sunt ciudata dar nici prea normala nu sunt ....
PE SCURT:



="Apple-style-span" style="font-size: x-large;"> ASA SUNT EU ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu