luni, 1 august 2011

The Driving...

Fiecare om are cateceva de  spus in anumite situatii dar eu prefer sa tac ;))
  Singurul meu principiu e sa'mi las mintea sa reflecte tot ce am in cap shi sa ghideze mana dreapta spre pergamentul infinit ce nu trebuie lasat sa fie gol ...
Lasand mitea sa vorbeasa  simtinduma aproape de cascada gandurilor mele, imi satisface placerea de viata ...
 .................Ah  gulstul acela suptil si suava al vietii pline de imaginatie ... Dar totusi e atat de frageda si de sensibila ;))
 Bucuria fiecarui om este sa fie ascultat dar si ineles ....
                                                                                  Dar... la mn nu e cazul mie deajuns sa fiu ascultata pt ca stiu ca clipele frumoase si pline de iubire dupa care am tanjit ata cu gura larg deschisa si cu rauri ce'mi izvorau din ochi , cu gemetele de  durere scoase din mine cu clstele shi senzatia de moarete ... ... ... Nimeni nu se gandeste la clipa in care va muri  la suferinta dusa in spate de atatia ani ... sau ... poate ... fericire dusa in spate ....
         Nu conteaza nimic dn toate astea conteza sa speri sa fii fericit shi sa iubesti tot  ce e viu ... dar si mort .......     Pt mn conteaza aceste cuvinte deoarece ma ajuta sa ma descarc si nu doar prin plans sau gemete sua ganduri .......... ci prin proria scapare de fortele  periculoase dar tousi silentioase ale sortii ...........  un sfat :
                                                                 ... Evdeaza din cotidianul de zi cu zi si agatate de un nor si desprindete de realitate prin inceracarea de fi fericit ....  TRAIESTE CILPA CACI ... E SSURTA .. SI MERITA EFORTUL ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu