marți, 29 mai 2012

Sorry and Hey .... love you




Hey guys ... sory  dar am am avut mult treaba in ultima vreme  si practic am uitat sa scriu ...:o3 so ... am dat teza la romana ....but... o mai am si pe cea de la mate care o dau maine :|.... si btw saptamana viitoare ma duc in exursia de 3 zile ... will be great ....ok so  o sa postez niste schetii legat de One Direction  si baietii din trupa . Ei momentan sunt in turneul lor din America . Acum cred ca is in New Jersy cred ... nustiu sigur ... Osa pun si cateva poze. Acum sa vb oleaca despre PerriE  noua iubita a lui Zayn :) she is so pretty ..... i love her eays. ok trebuie sa ma imbrac sa ma duc la scoala dar.... i be right back :) so see you guys ... have a nice day :) kiss :* :* :X love you ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu