vineri, 27 iulie 2012

Back :)

Hello :) Bun deci am venit inapoi din vacanta :) am fost la piscina si mai multe :) deci nu stiu ce sa fac sa va bombardez cu stiri .... sa va relatez ce am facut vara asta (desi nu s-a incheiat)sau sa va dau pur si simplu imagini citate si pov ? :>

Mam hotarat :) o sa fac din toate cate un pic :)

Deci prima data incep[em cu One Direction :):*:X<3
   Dupa ce s'au intors din turneul lor din America :) baietii au venit acasa . Louis si Eleanor sau dus in Franta :) :X lovely :)
  Liam si Danielle au fost in Italia :)
  Niall a fost in Spania  cu verisoara sa si sa racorit puti in piscina .
   Haryy a stat in Londra cred :) dar stim sigur ca a facut plimbari fiin surprins de paparazzi :>
   De Zayn nu se mai stie nimic .... Probabil a stat cu iubita lui Perrie :)

 P e 23 iulie ora 8.22 a fost ziua baietilor :) au dat un concert din cate sa vede :)


Eleanor si Danielle si'au sarbatorit ziua de nastere :)
 Curand este ziua lui Liam :)
 Cam ata  despre One Direction .


 Sa incepem despre mine :)=)):))
 Eu am fost la piscina toata vara si m'am facut cam negra ... glm . nu's chiar asa de neagra :)) am fost la tara la Diana si am iesit afara :) nu am fost nicaieri special :) Mi'am gasit refugiu la Lebada :)




Citate si pov nu ma pun ...:) pun numai niste imagini pe care leam gasit eu recent :) Kiss :):*























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu